fbpx

odliczasz godziny, aż dzieci pójdą spać

I czujesz, że w codziennej gonitwie zapomniałaś o sobie, zamiast cieszyć się życiem i macierzyństwem?

Przedstawiam Ci praktyczną kursoksiążkę w formie ebooka Jak być szczęśliwszym rodzicem. Poradnik dla przytłoczonych rodziców, którzy mają już dość!

Jest to przygotowany przeze mnie – jako mamę i psychologa – praktyczny przewodnik, który pokaże Ci jak przezwyciężać kryzysy w macierzyństwie oraz dlaczego najpierw warto zająć się sobą, by móc budować szczęśliwe
relacje z dziećmi.

Sprawdzam cenę i zamawiam!

OBEJRZYJ KRÓTKIE WIDEO I DOWIEDZ SIĘ…

…jak ebook wygląda w środku!

To nie tylko ebook „do przeczytania” – zawarłam tam praktyczne ćwiczenia i wskazówki!

Jak pomóc sobie, gdy poczucie winy przytłacza i niszczy

Jak poradzić sobie z krytyką, gdy emocje "gniotą" godzinami. Jak postawić innym granicę bez agresji i "przepraszania, że żyję"

co zrobić, by o siebie zadbać, nawet gdy nie masz czasu - budujemy fundamenty myślenia o sobie z życzliwością

Czy czujesz, że któreś z poniższych zdań odnosi się do Ciebie?

Jeśli chociaż jedno z poniższych zdań mówi o Tobie… to może być publikacja dla Ciebie!

Masz wyrzuty sumienia, że jesteś niewystarczająco dobrą mamą

Często słyszysz od otoczenia krytykę i wbijanie szpilek w Twoje kompetencje jako rodzica, na które nie wiesz, jak reagować

Czujesz, że obowiązki domowe i zajmowanie się dziećmi zajmuje Ci praktycznie cały czas i zapomniałaś o sobie

Już dawno zapomniałaś o swoich marzeniach i celach sprzed etapu macierzyństwa

Kochasz swoje dzieci nad życie, ale codziennie tylko odliczasz godziny aż pójdą spać, a Ty w końcu odpoczniesz

Ale teraz wyobraź sobie, że może być inaczej…

Wyobraź sobie, że bardziej cieszysz się życiem i macierzyństwem. Owszem, kryzysy nadal się zdarzają, ale Ty już wiesz, jak z nich sprawnie wyjść dla dobra swojego i swojej rodziny. Nie zadręczasz się kolejnym poczuciem winy i jesteś pewna, że jesteś wystarczająco dobrą mamą. Dzięki temu wiesz co zrobić, by niekonstruktywna krytyka i zwykłe „wbijanie szpileczek” nie bolało Cię godzinami. Że w codziennej gonitwie znowu pamiętasz o sobie nie tylko jako mamie, ale też jako partnerce, żonie, przyjaciółce czy po prostu kobiecie.

Codziennie robisz kolejny krok, by pamiętać o sobie nie tylko, jako o mamie, ale i jako kobiecie. Nie odkładasz siebie na potem, aż dzieci urosną. Troszczysz się nie tylko o swoje dzieci, ale także o siebie już teraz.

 

Przypomniałaś sobie o swoich marzeniach i potrzebach, układasz siebie na nowo i teraz odzyskujesz energię do życia!

Tak może być… A jednak…

czujesz, że to nie takie proste.

Może masz wyrzuty sumienia, kiedy puścisz dziecku bajkę, zamiast się bawić w jakąś kreatywną zabawę i że nie jesteś mamą idealną?

Może podniosłaś głos i nie możesz sobie tego wybaczyć? A może to inni wciąż podważają Twoje kompetencje jako mamy? (np. partner, teściowie, rodzice).

A może już w ogóle nie masz pojęcia, jak w tym nawale obowiązków zadbać o siebie.

Czujesz, że odkładasz siebie na później …

Tak nie musi już dłużej być!

Ta praktyczna kursoksiążka w formie ebooka pomoże Ci odzyskać siebie i coraz rzadziej odliczać godziny, aż dzieci pójdą spać!

Nie wierzę w słodkie macierzyństwo polane lukrem. Ale wierzę, że każda z nas może stać się szczęśliwszą mamą na co dzień, bez odkładania tego na nieokreśloną przyszłość! 

Dlatego właśnie, dla takich kobiet jak Ty, stworzyłam ebooka “Jak być szczęśliwszym rodzicem

I NIE jest to ebook, którego czytanie zajmie Ci wiele dni. Dzięki przystępnej, graficznej formie z praktycznymi ćwiczeniami, pochłoniesz go w okamgnieniu…

…i będziesz do niego wracać w wielu trudnych momentach!

W ramach 3 rozdziałów ebooka poprowadzę Cię przez cały proces stawania się szczęśliwszym rodzicem – od radzenia sobie z wyrzutami sumienia, poprzez radzenie sobie z tym, że inni krytykuję Cię jako mamę, aż po zbudowanie fundamentów w naszym myśleniu, byś z miłością zadbała o siebie jako wartościową kobietę w tym codziennym chaosie. 

Co otrzymasz w ramach zamówienia?

Trzyczęściowy, praktyczny ebook w formie kursoksiążki  z konkretną wiedzą opartą o moje doświadczenie jako psychologa i jako mamy, z praktycznymi ćwiczeniami i wskazówkami w zakresie ich wykonywania. Ćwiczenia są krótkie, bo wiem, że masz mało czasu…

Możesz też wybrać wersję z nagraniami z warsztatów online z psychologiem poprzedzających premierę ebooka:

3 DNI, by poczuć się lepiej w macierzyństwie”, a także wersję z nagraniami i indywidualną pracą online ze mną, gdy czujesz, że dopadł Cię kryzys emocjonalny i nie wiesz jak z niego wyjść. Gdy potrzebujesz profesjonalnego wsparcia!

Ale to nie jest najważniejsze, co otrzymasz, prawda? 

Dlatego skupmy się na tym, z jakimi efektami ubocznymi musisz się liczyć, jeśli rozpoczniesz pracę, przez którą prowadzę krok po kroku w ebooku 🙂

Z

Poczujesz się wystarczająco dobrą mamą i będziesz umiała sprawić, by wyrzuty sumienia Cię budowały, zamiast niszczyć

Z

Nie będziesz się zadręczała krytyką godzinami i będziesz potrafiła na nią reagować bez agresji i i bez uległości

Z

Będziesz wiedziała, jak zadbać o siebie, nawet, gdy nie masz czasu. Zbudujesz fundamenty, bo wszystko zaczyna się w głowie

Z

Przestaniesz odkładać siebie na później i poczujesz się lepiej na co dzień

Po praktycznym przejściu tego ebooka poczujesz się lepszą mamą i będziesz rzadziej odliczać godziny, aż dzieci pójdą spać! 

Znajdziesz więcej energii do życia i poukładasz siebie na nowo po urodzeniu dziecka! 

Nadal nie jesteś pewna, czy to coś dla Ciebie? 

Nie obiecuję Ci cukierkowego macierzyństwa z Instagrama, ale wiem, że możemy znaleźć balans między tym, co chcemy od siebie my same, a tym, czego oczekują inni!

Sprawdź opinie osób, które już ze mną współpracowały! 🙂

Opinie są anonimowe, bo jako psychologa obowiązuje mnie tajemnica zawodowa.

 

 

Opinia klientki

Jeśli jakaś sfera naszego rodzicielstwa wymaga ‚przegadania’ to tylko z Nią. Bardzo kompetentna, empatyczna, mądra i ciepła osoba. Od pierwszych chwil stwarza atmosferę pełną zrozumienia, wolną od dystansu i oceniania. Gorąco polecam!

Opinia klientki

Wiesz miałam obawy co do formy online i do tego, czy 4 spotkania wystarczą, aby wprowadzić zmiany. Tymczasem forma online zaskakująco zwiększyła mój komfort, a Ty w ciągu 4 sesji odmieniłaś moje macierzyństwo. Teraz zamiast „moje życie się skończyło” myślę o sobie z dumą „jestem fajną mamą”. Poleciłam pracę z Tobą dwóm osobom 🙂

Jeśli mnie jeszcze dobrze nie znasz…

Nazywam się Diana Zalewska.
Jestem mamą dwóch synów – Starszego i Młodszego. Skończyłam studia psychologiczne, studia podyplomowe i szereg kursów dotyczących rozwoju dziecka. Pracowałam z rodzinami i dziećmi jeszcze zanim zaczęłam wychowywać własne.

Wiem jak ważna w wychowaniu dzieci jest relacja nie tylko z dzieckiem, ale i z samą sobą.
Dlatego wspieram rodziców takich, jak Ty, aby, zamiast się ciągle poświęcać, nabrali świadomości własnych potrzeb, poukładali siebie na nowo, odnaleźli energię do życia i cieszyli się rodzicielstwem, zamiast codziennie odliczać godziny, aż dzieci w końcu pójdą spać.

 

Jesteś zdecydowana?

Wybierz odpowiednią wersję i nie odkładaj życia na później!

Natychmiast po zamówieniu otrzymasz dostęp do ebooka. Jeśli wybierzesz wersję z prywatnym wsparciem, umówimy się prywatnie (mailowo) na sesję.

Opinia Uczestniczki warsztatów

Cieszę się że mogłam uczestniczyć w rozważaniach o wartościach, emocjach i wewnętrznym dziecku. Mojemu wewnętrznemu dziecku brakowało miłości i zainteresowania ze strony rodziców, a było wystawione na strach i poczucie winy i że trzeba spełniać czyjeś prośby nie ważne czy nam to odpowiada. Dzięki tym zajęciom mogłam wejrzeć w podłoże swoich zachowań i emocji.

Opinia Uczestniczki warsztatów

Dzisiejsze spotkanie online wprowadziło nadzieję na lepsze jutro. Dobrze czasem spojrzeć na całą otaczającą nas rzeczywistość z innej perspektywy. Docenić siebie, a nie tylko robić sobie wyrzuty sumienia.

Co tak dokładnie znajdziesz w ebooku?

Kliknij w każdą część, aby przeczytać jej opis…

Część 1: Jak radzić sobie z poczuciem winy i wyrzutami sumienia?

W pierwszej części dowiesz się, kiedy poczucie winy  może Cię wspierać w macierzyństwie, a kiedy niszczyć i jak możesz na to wpływać. 

Nauczysz się, jak sobie radzić z niszczącym poczuciem winy, tak, aby przestało Cię przytłaczać. Będziesz wiedziała, jak wspierać samą siebie w trudnych momentach. 

Dowiesz się co stoi za Twoim poczuciem winy. Przepracujesz kilka problemów z dzieciństwa i napiszesz swoją historię na nowo!

W każdym rozdziale znajdziesz ode mnie „Kilka słów od serca”, czyli moich szczerych i prawdziwych tekstów, które są wsparciem emocjonalnym!

Dlaczego jest to potrzebne?

Nie znam mamy, która nie poznała tego uczucia, które „gniecie” od środka i sprawia, że zamiast skupić się na relacji z dzieckiem, skupiamy się pielęgnowaniu toksycznego poczucia winy. Przeżywamy to wszystko wciąż nowo i przez to ciągle robimy sobie tę samą krzywdę. Poczucie winy zdarza się mamom, nawet wtedy, gdy nie skrzywdziły realnie dziecka. Czas z tym skończyć, by poczuć się lepiej ze sobą, a dzięki temu budować szczęśliwsze relacje z dziećmi!

Część 2: Jak reagować na krytykę, która nie wspiera?

W drugiej części dowiesz się, dlaczego krytyka innych tak bardzo nas dotyka, jako mamy i obniża naszą samoocenę. Będziesz wiedzieć jak reagować na presję otoczenia, które krytykuje nasze rodzicielskie wybory. 

Pokażę Ci, jak postawić granicę i co można zrobić, gdy sytuacja właśnie się rozgrywa. 

Poznasz dwa ćwiczenia, które będziesz mogła wykonać, gdy sytuacja już przeminie, ale emocje nadal Cię męczą i „gniotą” od środka, by poczuć się lepiej.

Tu również znajdziesz słowa „od serca”, które są wsparciem emocjonalnym w trudnych chwilach. 

Część 3: Jak się o siebie zatroszczyć, gdy obowiązki pochłaniają praktycznie cały czas?

Wszystko zaczyna się w głowie! W tej części zbudujesz fundamenty miłości własnej i postawisz siebie wyżej, niż dotąd!

Dowiesz się dlaczego dbanie o siebie sprawia nam trudność. Pokażę Ci moje spojrzenie na dbanie o siebie oraz rozwieję wątpliwości, że troska o siebie nie ma nic wspólnego z egoizmem. 

Dowiesz się jak zaspokajać potrzeby swoje i swojej rodziny taj, aby nie stały ze sobą w konflikcie. Przypomnisz sobie swoje plany, cele i marzenia i postawisz pierwszy krok, by się spełniły. Zdejmiesz z siebie presję perfekcjonizmu i zaczniesz robić coś, bo chcesz i potrzebujesz, a nie dlatego, że musisz i trzeba!

 

Copyright © 2020 Diana Zalewska. Polityka prywatności